Szexis testrészek az olimpián

Ez nem sportfotó
Én nagyokat röhögtem!
Kérem, ha ez a stílusú kép (itt balra: azonosítatlan női seggek premier plánban) a női strandröplabdáról elterjedt és elfogadott sportfotónak minősül, akkor igen, itt az idő, lépjünk tovább!
Bővítsük a módszertant, és ne korlátozzuk perspektívánkat ódivatúan egyetlen, ráadásul csak női sportágra!

Minden sportágból férfi testrészeket a fotókra!

Jöjjenek a fejnélküli férfiak is!

Ezt tette a metro.us szerkesztője is, tessék egy kis ízelítő az eredményből: mi lenne ha a férfiakat is úgy fotóznák, mint a női strandröplabdázókat?

Kié lehet ez a fürdőgatya?


Szintén névtelen versenyző

Minden akadályt leküzd



Újabb azonosítatlan versenyző



A cikk eredetije:
http://www.metro.us/newyork/sports/article/1148979--what-if-every-olympic-sport-was-photographed-like-beach-volleyball

Megjegyzések

Encsi üzenete…
Áááá, a férficombok a legritkább esetben gusztusosak. Egy jó kockahas! Kigyúrt bicepsz, szépen kidolgozott delták! Izmos hát! Úgy lett volna igazi a "visszavágás" a vicces kedvű újságírók részéről. Így elég gyengusz.
Encsi üzenete…
Ja és aláírom, inkább vagyok szexista mint feminista :))) de én nem látok abban gondot, hogy szép sportolónők szép testrészeit fotózzák - inkább ezt nézegesse az ifjúság követendő példaként, mint a fotosoppolt irrealitásokat.
Kriszta üzenete…
Szerintem szándékosan gúnyos a válogatás.
Nekem nagyon nem tetszik, degradálónak érzem amikor egy sportolónak a fejét nem is teszik rá a képre csak a seggét, de azt kinagyítva.
Encsi üzenete…
Visszakerestem az origós galériát. http://kepek.origo.hu/galleriesdisplay/gdisplay?xml=/0808/Stran20088122034/gallery.xml&rovat=peking

Szerintem van itt minden egészen korrektül, a 18 képből 1 mutat premier plánban feneket... A kézjeleket meg oda teszik ahova, ami szintén informatív a játék szempontjából, és persze a kellemes és a hasznos összekötése a fotósok szempontjából :)
Kriszta üzenete…
Szia:) Ez egy régebbi vita, nemcsak egy konkrét válogatásról van szó. Most beírtam a google-ba hogy beach volleyball, hát... elég beszédes- a fotók inkább a szexis pózokat részesítik előnyben. OK, tudom, ilyen a sajtó, hiszen a fotósok főleg férfiak - de egy kis fricska igazán nem árt nekik :)
Encsi üzenete…
Értem én :) de ha már újra feljött a téma, kifejtem én is az álláspontomat.
Ha:
(1) állandó polémia tárgya, hogy a nők (fiatalok-idősebbek) milyen nőképpel szembesülnek a médiában, amitől szarul érzik magukat
(2) ami ezzel szándékosan anarchista módon szembemegy, az a másik véglet, a fogadjuk-el-a-testünket-büszkén (lásd Adele-jelenség)

... akkor miért nem hasznosabb az már, ha a médiában szép sportos testek jelennek meg, mint követendő példa?!

(3) ráadásul mint az olimpia kapcsán kifejtették a posztomnál - azt hiszem te is ilyesmit mondtál :) -, hogy ez a sikerélményről meg a show-ról szól, na most akkor nem értem, hogy miért gondolja azt bárki, hogy a teljesítményét értékelik attól kevésbé, hogy kívánatosan - és tegyük hozzá, ÉLETSZERŰEN - néz ki a fotókon? :))

Ha amúgy a röpis lányok ezt annyira feministán kikérnék magukat, felöltözhetnének valami szupermezbe, biztos bármelyik gyártó ugrana rá, hogy készítsen nekik, de szerintem ez a George Sand-módi már kétszáz éve lecsengett.

Ha meg bikiniben villognak, legalább rásegítenek a média érdeklődésére, ami, tekintve a fenti (a)-(b) pontokat, szerintem társadalmilag sem baj.

Szumma szummárum, a "sportszexizmus" (mert ugye erről beszélünk) szerintem egyik szempontból nézve sem akkora tragédia. És ez nem vitaindító, csak a képet árnyaló ellenvéleményem :))