Mi van a fotókon és miért

A látványsport meghalna fotók és video és közvetítés nélkül.
A szponzor nevű főisten is kér a pénzéért ezt-azt. Tavaly a brit olimpiai úszóválogatott csajok meztelen fotózáson vettek részt, mert a szponzor, az ottani Szerencsejáték zrt, ezt kérte tőlük. Aztán nem lett belőle az Olimpián brit női úszóarany egy se, de ez más tészta már.

Aztán persze vannak más furcsaságok.
Nekem az is furcsa, amikor Jakabos Zsuzsannáról playboy-stílusú fotósorozatok jelennek meg és minden egyes rajtnál elmondják róla, hogy az amcsik a legszexibb úszónőnek kiáltották ki. Ha beírod a nevét a Google-ba, nem az jön ám ki, hogy legjobb magyar női úszóként olimpiai helyezése egy hetedik hely. Az első találati oldal csak az ő szépség-szexiség témaköréről szól.
Nagyon szimpatikus, és a józanságára jellemző, hogy erre annyit mondott: ezektől nem tudok gyorsabban úszni.

Ez önmagában egyáltalán nem gond, mert végeredményben arra is lehet büszkének lenni, hogy egy magyar nőt a szépségéért ünnepelnek a világban.
Tisztában vagyok azzal is, hogy az olimpia látványsport, és azzal is, hogy egy sportlövő verseny nem olyan látványos, mint az úszás, és egy judo mez nem olyan szexis, mint az úszódressz.

Csonka Zsófia pisztoly, olimpiai 6. hely
Csonka Zsófia, pisztoly, olimpiai hatodik 
De ha már állítólag a sportot azért imádjuk, mert a fair és egyenlő szabályok oázisa egy zűrös és sokszor igazságtalan világban, akkor keveselltem pl Csonka Zsófiáról a híreket (hatodik lett
pisztolyban), vagy a judos lányokról.

Nem tudom, ki hogy van vele, talán rosszul láttam.






Joó Abigél sérülten óriásit alakított
Joó Abigél - sérülten - eldobja az ellenfelet
Vagy rendben, Joó Abigél nekem külön kedvencem, de szerintem az, ahogy sérülten, fájó, porclevált térddel kiállt küzdeni, végigsántikálta a mérkőzést, majd egyszercsak összeszedte az erejét ( van neki!) és odavágta az ellenfelét, óriási volt.
Megpróbálok majd emlékezni arra a pillanatra, keserves életbeli (nem sportbeli) feladatok okozta pillanataimban.
Ezt a fotót találtam, de a fotó nem hozza le azt a hitetlenkedést, örömet és meglepetést amit átéltünk mi, akik láttuk a közvetítést.
A küzdésben példamutatót látni - ez túlmutat a sporton.
Ez pedig nincs a fotókon.

Megjegyzések