Mozgás, blogok, kapcsolat

Blogverseny mozgásblogoknak
Tetszik ez a projekt, amit Noémi kitalált!
Blogversenyt gondolt ki, amelyben a blogoknak a következő kritériumoknak kell megfelelniük:
- legalább egy hónapja indult blog
- legalább 15 bejegyzés a nevezés pillanatában
- a blogger edzéseiről, fogyókúrájáról, egészséges életmódjára való törekvéséről, küzdelmeiről szól.
Itt az utolsó mondatban a lényeg, habár sajnálattal megállapítottam, hogy nem indulhattam én se, mert én itt a blogban lényegében csak agyalok a nők szerepéről, szerepeiről a sportban és viszont, továbbá nem indulhattak cégek, tanárok, oktatók lapjai sem.
Csak azok tehát, akik saját maguk is küzdenek az elemekkel és saját magukkal, és erről blogot írnak.

A kapcsolat
Azért tetszik, mert túl azon, hogy fontos az egészség és a mozgás, létrehoz egy kapcsolatot emberek között. Egyébként tényleg nem akartam Mórickaként ismét a női vonalhoz kilyukadni és egyáltalán nem is lényeges ez esetben, de tény, hogy csak női blogok vannak a listán.
Szóval adva van hét, nagyon jópofa blog a listán, és a verseny miatt egyrészt egymást megismerik, sőt egymás olvasói is megismerik őket.
Erről az jut még az eszembe hogy nemrég a Facebook-on beszélgettem valakivel, aki azt mondta, és őrültül igaza van, hogy fontosak a több tízezres mega-események, de ugyanilyen fontosak a kis, mozgással foglalkozó közösségek is, és ezeknek valahogy jó lenne egymásra találniuk. Ha másért nem, hogy tudjanak egymásról, akár tanuljanak egymástól vagy csak jól érezzék magukat együtt.
Mozgásblogoknál maradva, ilyen közösséges-összekapcsolós projekt volt, amikor szinkronblogolunk (egy időben publikáltunk egy-egy közösen megbeszélt témáról, és én nagyon élveztem eddig mindegyiket) és most ilyen ez a blogverseny is.
Én azt kívánom Noéminek és az összes résztvevőnek, hogy jövőre nevezhessük ezt a mostani blogversenyt "első" blogversenynek, amelyet követ még jó sok :)
És persze sok sikert a versenyző bloggerináknak :)
Szavazzatok lécci .... megtehetitek április 8-ig Noémi blogjában az oldalsávban, regisztrálni se kell!

Blogverseny mozgásblogoknak
A versenyhelyszín, Noémi blogja: http://egeszsegblogok.blogspot.com/




Megjegyzések

Noémi üzenete…
Köszi :)

Azért szerintem nagyrészt az én szegényes marketingemnek köszönhető, hogy pont csak lányok vannak. Najó, meg tényleg kevesebb a fiúblog ebben a témában. Ami meg van, szerintem nagyon lényegre törő, azaz leginkább csak azt írja fel tényszerűen, hogy 25 guggolás, 63 fekvőtámasz, stb. A lnyok meg több körítést adnak, érzelmekkel megspékelve. ez jobban le is köti az embereket szerintem ;)
lilakávé üzenete…
Jópofák tényleg, még nézegetem őket, és majd szavazok is!
Majd előkerülnek a fiúk is - mert gondolom, jövőre is lesz.
Noémi üzenete…
hááááááát, nem gondolkodtam én ennyire előre ;) De akár lehet jövőre is :D