Megint blogverseny, szavazz, ha...


Goldenblog 2011
Hömpölyög az élet, itt a nyár!
Miért szavazz passzióból a Nők Mozgásban blogra a goldenblog versenyen?
Meg fogom veled osztani eme jelentős titkokat, amelyből tíz darabot hoztam csak most, csak itt, csak neked.

Tavaly az életmód kategóriába 700 blogot neveztek, és akkor a Nők mozgásban bekerült az első ötvenbe. Nem számítottam rá, örültem neki, és büszke vagyok rá most is.
Idén azonban az Egyéb kategóriába került a blog, könnyen lehet, hogy rejtélyes okokból én magam tettem oda, amikor neveztem.
Ezek nélkül a nehezítő elemek nélkül oly unalmas lenne az élet. Különben is nyár van.

Szóval, jöjjön a tíz alapvetés: miért szavazz a Nők mozgásban-ra?
  • mert teljesen ingyenes
  • mert kényelmes, a karosszékből megteheted (no sport)
  • mert szórakoztató, nem kell gondolkodni se, csak ki kell keresni az Egyéb oldalak listából
  • mert nincs szükséged nyelvvizsgára, magyar nyelvű a szavazó oldal
  • mert eleve őrültül bírod a Nők mozgásban blogot és ezért eszed ágában sincs össze-vissza kattintgatni
  • mert nincs saját blogod ugyanebben a kategóriában, amire szavaznál 
  • mert a mai napra (mit napra, hónapra!) letudod a számodra előírt kötelező jócselekedetet
  • mert én is nagyon örülök majd neki
  • mert nem lesz semmiféle jutalomsorsolás
  • végül pedig, mert csak.
Szerintem itt oldalt a dobozkára kattintva is meg lehet tenni.

Egy bibi van, kell hozzá Facebook regisztráció - ha nincs, regisztrálj, vagy ha nem, akkor se búsulj, én sem teszem :)
De aki kattint, annak köszönöm és érezze magát iszonyú jó arcnak :)


Megjegyzések

pillanatnyi én üzenete…
Gyerünk Hölgyek-Urak, legyetek jó arcok! :)
Névtelen üzenete…
te az vagy? :)