Három hastáncos fotó

Zöld hastáncszoknya
Azok kiengesztelésére, akiknek rosszul esett , amikor azt írtam, hogy nem elég beöltözni meg bemagolni néhány lépést, hoztam három fotót szép táncosokról - nem profik, csak haladók (munka/tanulás mellett járnak órára 2-3-4 éve)
Mégegyszer: egyáltalán nem arra gondolok, hogy most szigorúan csak az táncoljon, aki képes művészeti élményt létrehozni, a lelkét megmutatni. De mindez együtt valahol egy kicsit legalább lebegjen már ott a célok között ha színpadra lép valaki. Ha belülről nem jön ez a "valami", az úgy akár groteszkké is válhat.
De milyen gyönyörű lehet egy nem modellkülsejű nő tánca is! ha a mozdulatai ott vannak, csiszoltak, pontosak, és ha megérint az öröme,  bánata, szenvedélye. Van, aki  sok nézőnek tudja/szeretné megmutatni magát - a mozdulatai szépségét - van, aki csak egy kedvesnek, meghitten, zárt ajtó mögött. 
Aztán van, aki senki másnak a kedvéért nem táncol - mert ő a saját örömére, a próbaterem védettségében és nyugalmában, a női csapatban éli át mindezt.
De milyen szép tud lenni, ha valaki felkészül a színpadra, technikailag és lelkileg.
Dina Jamilah iskolája gáláján fotóztam.
Három nő, három szín, három világ.

Hastáncos zöldben
Lenge zöld szoknya és selyemfátyol, tavaszi patak

Tűz és vidámság


Dark-gót hastánc
És megint egy másik világ: a dark stílus, fátyol helyett fekete füst, komoly arc, dráma

  






Megjegyzések

Házisárkány üzenete…
Hűűű imádom az ilyet!!!!
Mióta nem táncolok félnék kilépni táncolni, hisz a testem már nem egy profi táncosé, a mozdulataim már nem az éveken át edzett és csiszolgatott technikás szakemberé-bár megjegyzem inkább ösztöntáncos voltam mint technikai.
Néha viszont eljutok bemutatókra, ahol én szégyenlem magam a fellépők helyett hogy olyan produkcióval ki mer állni ami enyhén szólva sem állja meg a helyét a színpadon a ruhája meg szabóért kiabál.
A nagy néhában van olyan szerencsém hogy látok olyan kitárúlkozásokat, hogy könnyekig hatódom olyan szépen kidolgozott mozdulatokkal "énekli" el az a test a formáció amit el szeretne.... nem kell annak mély kortárs táncnak, lennie... elég egy jól elkapott pillanat egy néptáncegyüttesből....
A jó értelemben vett amatőrizmus csodákat rejt magában.
Gyönyörűek ezek a képek....miután utánaolvastam a hastánc világának, rájöttem, hogy mennyire nem ismerjük, hogy mennyi rétege van... olyan mint a hagyma...annak ellenére, hogy én nem tudnám csinálni-nekem túl nyugis-, rengeteg lehetőség nyílik meg egy NŐ számára, ha szeretné megtanulni magát..... csodálatos a tánc én mondom....
lilakávé üzenete…
Van nyugis hastánc is, és van olyan is, amitől csorog a víz az ember hátán :)
Nem hiányzik a tánc egyébként?
Nem kell fellépni ha nem akarsz, pl én se fogok soha.
Házisárkány üzenete…
Dehogy nem hiányzik!
Szívesen járnék újra, de errefelé nincsenek sem balett sem jazz órák....kortárs meg pláne!
Ha visszamegyünk Budapestre... mert most ez a terv, akkor amint tudok megyek táncolni... fellépni meg már szinte biztos nem fogok sehol... pedig alkotni nagyon szeretek... de koreografálni még lehet... ha sikerül lesikálnom magamról a rozsdát akkor talán még menne.... próbálkoztam itt is sajnos sosem voltam mainstream... így dugába dőlt az egész...
Most már én is tudom, hogy mindenféle hastánc van... de valahogy nem az én világom....
lilakávé üzenete…
Hogy ne sikerülne?? akiben ennyi akarat meg erő van... ne viccelj :)
Mit táncoltál? kortárs?