A blog medveféléve

Te mit teszel olyankor, amikor januári meg februári reggeleken rádöbbensz, hogy a lelkednek nem is annyira a mélyén egy jól megtermett medve alszik hortyogva mély, egészséges téli álmot? Amikor hiába minden, szervusz paplan, szervusz vánkos, öltözködni kell - dolgozni kell menni, vásárolni, mosogatni, napközben kérdésekre válaszolni, végül a legdurvább feladat: értelmesen nézni?
Amikor egy dolog motivál csak estére: meleg nyugis helyre kerülni, ahol folytatható néhány, még ép életösztönről tanúskodó cselekedet, mint például az olvasás, alvás, mézélvezet, bambulás? 
Van, aki megrázza magát, lót, fut, kel, pörög, önfegyelmez és megvalósít, elér, legyőz, teljesít, rendületlenül. Nagyon helyes. A medve, ahol szabadon él, rettegett vadállat ám, széttép embert, pásztorkutyát. Csak a plüssmackók miatt ismerik félre. Tud villámgyors és könyörtelen lenni, de tud jólesően elnyúlni a napon.
Nálam most, önvallomásilag ez van: nő, estére kipurcanva, nem mozgásban. EU elnökségi medve-hónapok. Daráló a munkában, estére szemégés, nyakfájás, alvásvágy.
Ide a blogba most csak heti egyet írok, és ha kimarad, nemám kivonulni tüntetni!
De majd! Egyszercsak megváltozik majd a nap járása, és előjön a medve, és újra akcióba lendül. 
Egy különbség van azért: a medve lefogy a téli álom alatt, én ezt eddig sajnos nem vettem észre magamon.
Ámde szerintem a medvét ez nem érdekli, s ebben - egy egész kicsit - megintcsak egyezünk.

spencer74: medvefarm-0181
Nappal és nyáron is nagyon jól lehet aludni  spencer 74 medvefotója 

Megjegyzések

Maurice üzenete…
Háát, nekem ez soha sem probléma. Sokkal inkább az, hogy aludni nem tudok, 4-5 között mindig felébredek.
lilakávé üzenete…
Túlpörögsz, vagy valami nagyon foglalkoztat?
Jót tesz a fizikai elfáradás is, habár az oldaladból arra gondolok,nem a mozgáshiány a problémád feltétlenül :)
Maurice üzenete…
Hát az biztos, hogy nem a mozgáshiány :) Nem is érzem magamat túlpörgöttnek vagy ilyesmi. Napközben nem vagyok fárad. Szerintem nekem egyszerűen ennyi elég :)
lilakávé üzenete…
És hogy ütöd agyon az időt hajnali 4-5 től? vagy föl is kelsz akkor már?
borbala üzenete…
nahát, egy rokon a cikkben!
:)