Elszabadultak a korik

Megfigyeltétek, hogy a műkorcsolya versenyeken, ahol pedig annyira fontos a szépség, a ruha, a megjelenés, ott is  ritkaságszámba megy, hogy a nőknek nem fehér a korcsolyájuk? A fiúknak meg fekete, kész, jónapot. A lányok maximum ráhúznak egy testszínű korivédőt.
Ennek oka, gondolom, hogy a profi versenykori eszméletlen árban van, és nem lehet minden kűrruhához újat venni. Kár, mert amúgy felül gyönyörű ruhaköltemény, alul obligát fehér szerelés. Dehát nincs mit tenni, én a műkorit nem mint sportot nézem, hanem mint egy előadást - az akrobatikus részektől el is tudnék simán tekinteni. Most van műkori EB egyébként. 
Na és az amatőröknél? Amikor buliból mész korcsolyázni?
S most felejtsük el egy pillanatra a fröccsöntött műanyag csodákat - igazi, szép, női korikat készültem guberálgatni ma este - agyilag most erre futotta - de a legszebbeket, pontosabban a legőrültebbeket a Roces oldalán találtam, az Ice Glamour sorozatban - nem tehetek róla, nem direkt volt, ezek tetszettek meg, de úgy, hogy alig bírtam válogatni.
Csillagos
Finom vagyok és nőies
Ugyanaz pepitában
Kígyólelkűeknek
Pöttyös Panni is szereti a téli sportokat

Nem Mari néninek hívtuk mi anno ezt a csehszlovák tornacipő dizájnt?
    
Dilemma. Minél dögösebb, annál kevésbé praktikus
  
Diszkrét darab Dr Szöszi szekrényéből -
 elhitted? karácsonyfadísz :)

Megjegyzések

kikus üzenete…
Nekem a karácsonyfadísz tollas bejönne igaziban :)
A pöttyös meg vagány, lenne is hozzá egy ruhám, de asszem befagyna a senekem a jégen abban :DDD

Csillámporos nincs??????? ;)

Dr. Szöszi Kikus
ójesz üzenete…
Na és ha befagy? a lényeg a pöttyös ruha!!!! :)
szvarovszkisat kerestem, de aztán nem tetszett :)
Házisárkány üzenete…
oh!Tartán mintás!!!!
ki a kedvenc korisotok?
ójesz üzenete…
Nekem anno az Anissina-Peyzerat páros.. őket nagyon bírtam pl. ÉS volt egy orosz nő, és ciki de a nevlét elfeklejtettem. Már nem volt tizenéves, és csodásan lecsiszoltan mozgott. És mindehhez valahogy olyan átszellemült öröm volt az arcán amikor korcsolyázott.
ÉS neked?
Házisárkány üzenete…
Johny Weir és a skót jégtáncos testvérpár Sinead és John Kerr