Kívánságlista és abszurdságok

A karácsonyi kívánságlistával úgy jártam, hogy amikor meghívást kaptam Kameotól is és Szöszkeboszitól,  először is hosszan és kifejezően bambultam magam elé, aztán másnap és harmadnap  is... mígnem rájöttem. Problémás és abszurd a listám. 
Szeretném, hogy karácsonykor idén is együtt nézzük megigézve a karácsonyfát meg a gyertyákat, ámde mindez varázsütésre jöjjön létre, bevásárlási pszichózis és egyéb előkészületi dübörgések nélkül. 
Szeretném, hogy a szívemnek-kedveseket ne érje baj, betegség, bánat. Nemcsak karácsonykor nem,  hanem hétfő délutánokon és csütörtök reggeleken se... ameddig lehet.
Nem tudok világgámenést kívánni magamnak, pedig néha szoktam (ti nem?) - mert őket nem tudnám itthagyni, velem jönni meg nem nagyon akarnának. Ezért nem segítene rajtam az a régi spanyolországi ház sem azon a tengerre néző domboldalon, amit lottóötös esetére elgondoltam magamnak.
Szeretnék jó sokat örülni mindannak, amit szeretek. Blogot írni, verebeket nézni a bokron a buszmegállóban reggel, kávét inni bent a kollegákkal, a kedveseknek e-mailt írni, macskát simogatni, elutazni és hazajönni, hallani amikor éjjel vagy hajnalban zörög a kulcs és egy darabig megint otthon van mindenki, merengeni, nevetni, az élet nagy dolgairól beszélgetni, jókat enni, álmodni, táncolni. 
Szeretném megtanulni úgy érezni az életet tíz-húsz év múlva is, akár az a flamenco táncosnő.
A lista aztán a végtelenbe vész, szerepelnek még rajta olyasmik is, és csak a publikusakból néhányat... hogy legyen mindig kitakarítva és elmosogatva, de ne nekem kelljen, meg jöjjön össze egy életmódváltás, de ne kelljen azzal se sokat vacakolni, meg menődjek el fogorvoshoz de ott se nekem ne kelljen jelen lennem és a fúrót hallgatni rettegve, meg az is, hogy múljék el rólam valahogy ez az x kiló. Ámde hogy lássátok, hogy nem vagyok (annyira) telhetetlen, az éveim maradhatnak.

Akiknek továbbküldöm a meghívást:
Bea, mert nála kezdtem el botladozni hastánc címen
A két Lotti, mert ő vett rá
Timi, mert okosakat ír
Via, mert jókedvet csinál a blogja
Tara, mert a ducikat is embernek tartja
Kyra, mert vele cseréltem először posztot
Fanny, mert leckéket ad őserő és életöröm témakörökben

És a Hely, ahol összegyűlik az összes kívánságlista:


Megjegyzések