Ó mondd, te mit választanál?

Alacsonyan szállnak a női mozgás események, észrevettétek? Ki lehet próbálni dolgokat, ingyen és bérmentve.
Most szombaton - már írtam is róla: nyílt hastáncóra a Margitszigeten, vasárnap Női Mozgásfesztivál a Millenárison. 
Jövő hétvégén szombaton Jógafesztivál a West End tetőteraszon, vasárnap másik nyílt jóganap az Üllői úton. Tegnapelőtt nyílt salsa fitness bemutató óra a Dráva utcában (bocs de nekik csak a facebook oldalukat találtam meg)
A Női Mozgásfesztiválon is ingyenes a sportágak (több mint 70 - lista a honlapjukon) kipróbálása, 1300.- Ft-ért viszont be lehet nevezni a fesztivál versenyébe. És idén türkizkék pólót adnak, én már láttam, de ez titok:)
Hogy miért tolulnak éppen most, nem tudom... új élet az iskolakezdéskor? Végre nem kerülget már a hőguta?
Mindenesetre pozitív, hogy vannak ezek az ingyenes nyílt órák.
Sőt, egyik nem zárja ki a másikat, mivel nem egyidőben zajlanak.
Gyerekeket is lehet vinni a margitszigeti hastáncra, a Női Mozgásfesztiválra, a Jógafesziválra.
Néhány fotót hoztam kedvcsinálónak.
Ó mondd, te mit választanál? :)

Női Mozgásfesztivál - abban az évben, amikor narancssárga pólót adtak.

Valakiből kibújt az Artemisz - ez is valamelyik Női Mozgásfesztiválon történt


A Jógafesztivál szintén ingyenes, és a gyerekek is mehetnek



Megjegyzések

noemi007 üzenete…
ó, én kimennék a millenárisosra szívesen, sőt, kint is leszek, csak pár épülettel arrébb. A Nyelvparádén leszek az egyik stanban reggeltől estig. Pedig ez tök jó lett volna kimenni!
Majd máskor is szólsz ezekről, amikről én tök jól lemaradok magamtól? :)
lilakávé üzenete…
Ó de kár! A női mozgásfesztivál évente egyszer van. Ezeket most hirtelen találtam és tetszik, hogy mind ingyenes kedvcsinálósság. Én asszem megnézem mindkettőt, a margitszigetit is és a millenárist is, majd tudósítok :)
noemi007 üzenete…
a kettő között pedig beugorhatsz a nyelvparádéra és beleintegethetsz az arcomba :)
lilakávé üzenete…
Hol leszel? Fent kapcsolat dobozba megírod?
edzeseim üzenete…
Hellooo :)
ugye,ugye lesz valami kis beszámoló a program(ok)ról, ahova eljutottál? Tegnap próbáltam korábban odaérni, hogy még beugorhassak legalább körbenézni a Mozgásfesztiválon, de nem jutott idő semmire sem, mert lassan halad a bkv és későn értem oda. De láttam, hogy két helyen is volt óra, és kangoo-ért álltak sorba az emberek :)
lilakávé üzenete…
Csak a szigeten voltam végül. De szerzek valakit, aki ír a millenárisosról is! :)