Kerekesszékkel - elképzelted?

Nem, nem azonnali karcsúságot és közeli esküvőt jelző mozgástémát fogok ragozni. Mozgás az is, ha valaki kilép a punnyadásból, az önzésből, a napi rohangálásból? Előfordulhat, hogy nem csak a saját életkedv, lelkierő, önbizalom a cél, hanem valami más? Álmodozó vagyok? (az vagyok, ez költői kérdés volt)
Ilyen cél, amikor a hospice megsegítéséért futnak emberek, vagy egy kis koreot betanulnak a mellrák elleni harcért, vagy táncestet szerveznek egy alapítványért
Tetszik nekem ez a fotó Kovács Patríciáról. Olyan álmodozó képe van rajta :) És egy kicsit biztos az is. Elvégre odaállt egy ügy mellé.
Észrevette vajon valaki, hogy pl most a Budapest Maratonon jónéhányan úgy futottak, hogy párban voltak kerekesszékesekkel? 
Lehet, hogy ha nem élsz kerekesszékben, vagy nem élsz kerekesszékes vagy mozgásában súlyosan gátolt szeretett ember közelében, akkor nem érzed, mit jelenthet kint a szabadban, az aszfalton nem egyszerűen gurulni - hanem repeszteni, robogni, suhanni, együtt sokakkal. Akire én gondolok, az én életemben, még színházba se akar jönni, múzeumba se - nem, mert őt ne kerülgessék, ő egy cécó, egy probléma, ő marad otthon. Na, hát elképzelem őt suhanni és kicsikét bőgnöm kell.
Az alapítvány neve Suhanj

Kovács Patrícia fenti fotóját Barakonyi Szabolcs készítette.  Ezt itt alul pedig Bolla Eszter.

A kép 2010. szeptember 5.-én, a félmaratonon készült

Ez a másik pedig egy spanyoloszági női futáson készült - http://www.carreradelamujer.com/


Megjegyzések