beírtak engem (Goldenblog)


Nahát és hűha! A Nők mozgásban blog rajta van a listán .. jahogy milyen listán? A Goldenblog című blogversenyen az Egészség-életmód kategóriában az előzsürizett 50 blog közé kerültem. Ennek nagyon örülök, a blog még csak féléves!
Mindenesetre ugyanezen a listán az olvasottjaim közül ott látom a Pilates blogot is.
Így tehát a jelszó: hajrá női mozgás blogok:) 
Továbbá a listán van a Sportpszicho is, ahonnan egy posztomban idéztem egyszer a nők és sport sztereotípiákkal kapcsolatban.
Szavazni csak azok szavazhatnak akik jelentkeztek előzőleg zsüritagnak, így ezt most megúsztad, Olvasó.
A listában nagyon sokféle téma van, és nagyon jó blogok, innen a tízbe kerülni már művészet volna, és ennek az ötvenes listának is baromira örülök, 700 blogból ez igenis siker, még az én életkoromban és testalkatomban is. 
De ha netán akad köztetek olyan elvetemült aki netán engem nevezett és ezért esetleg szavazni is hajlamos, annak láda virtuális pezsgő és ezer köszönet.

Megjegyzések

Encsi üzenete…
Gratula a bejutáshoz :D Megörültem, hogy a listán találtalak, és ugyanezt gondolom, hogy már az 50-be jutás is szép teljesítmény :) Hajrá, női mozgás blogok!
Encsi üzenete…
U.i. kicselezett a blogger.com, de a pilates.blog.hu nevében nyilatkoztam ;)
noemi007 üzenete…
Gratulálooook! :D
Kár, hogy nem jelentkeztem zsűrinek, akkor most szavazhatnék :D
Orsolya üzenete…
Minden elismerésem! :) ez aztán a pozitív visszajelzés!
lilakávé üzenete…
Encsi, Noemi007, Orsolya, köszönöm :)
Gratulálok Neked! :)Milyen klassz a visszajelzés arról, hogy valami igényes, értékes dolgot csinálsz :)

Kedvet is kaptam, úgyhogy neveztem a komplex kategóriába :)
lilakávé üzenete…
Helyes! arra hogy lehet szavazni? Furák a kategóriák egyébként, most nézegettem, pl a mozgásblogok együtt voltak olyanokkal hogy divat, meg gyereknevelés, meg lakberendezés, meg skótviszki:D
Köszi a biztatást, jólesik :)
lilakávé üzenete…
Megvan és neveztelek :)
Nagyon köszi, megtiszteltetés :)
Bár a kategóriák határai nekem is elmosódnak kissé, de sebaj :)játéknak jó lesz :)