jajisztenem focivébé

Itt az új gumicsont nők és sport témában, a nők természetesen mind utálják a focit, a fiúk ellenben szeretik, s ők egyszersmind igen sok sört isznak.
Én már nem is ihatok sört és nem nézhetem a VB-t, kérem?
Pedig de.
Gondoltam teszek be ide linkeket, néhány egészen örökbecsű eszmefuttatásról, de nem. Egyrészt, mert megfogadtam hogy nem fikázok a blogban. 
Másrészt már így is szétesett ma este a blog formája, eltűnt a kép, és a színek is furák éppen, épp elég ennyi stressz ennek a blognak, nemhogy tetézzem a bajait idiótaságok ideömlesztésével.
Senkit ne zavarjanak a tények, a statisztikák évek óta azt mutatják hogy a foci EB, VB nézőinek majdnem a fele nő, s van ahol már többen is vannak. (Azt hiszem, Ausztriában).
Magát a játékot tekintve, egy 2006-os statisztika szerint pl Németországban, Angliában, Svájcban, USA-ban a sportoló lányok és nők között a legtöbben éppen fociznak - nem tornáznak, vagy úsznak vagy röplabdáznak.. fociznak. Az olasz meg a francia nőknél a foci hátrébb található, 9-10-ik helyen, ezt csak azért írom ide, nehogy az legyen, hogy a FIFA-statisztikákban mindenhova a labdarúgást írták első helyre.

Ez itt egy 2002-es kép, gondoltam ezt a címet adnám a posztnak, fotónak: hogy csókol Ronaldinho? Nem is kérdőjellel, felkiáltójellel!
:)


Megjegyzések

Εκάτη üzenete…
Én speciel nem utálom a focit, ellenben mérhetetlenül hidegen hagy! :D Az is ha nézik, meg az is, ha a barátom nézni akarja, amit amúgy nem szokott akarni, pedig el nem tiltanám tőle. :) De érdekes volt a statisztika, jó hogy feltetted. Nem gondoltam volna, hogy ennyi nő szereti nézni a focit! :)
lilakávé üzenete…
Visszaállítottam a fotót a lap tetején - habár nem értem hogy tűnhetett el.Letöltöttem újra a sablont a tervező saját honlapjáról, és ott megtaláltam.
Ja, és a foci...
keresgéltem statisztikákat, párat találtam csak, majd írom a posztot is valamikor.
Εκάτη üzenete…
S az eredeti sablont nem próbáltad meg újra telepíteni? Általában az segíteni szokott. A modulok megtartásával pedig mindened meg is marad.
lilakávé üzenete…
Igen, azt akartam, s akkor láttam, hogy vannak képek is, és köztük volt ez a fejléc. Amikor én letöltöttem, ahhoz nem voltak külön képek.
Amúgy nagy macera egy sabloncsere? már azon gondolkoztam.. Mert a sima rózsaszín elég vérfagyasztóan nézett ki :D
Εκάτη üzenete…
Egyáltalán nem macera. Főleg mióta megtarthatod a moduljaidat (régebben szívás volt). Kicseréled a sablont, megmondod neki, hogy meg akarod tartani a modulokat (mindez ott van a tervezés fül alatt a HTML-kódnál, nagyon egyértelmű), majd az oldalelemeknél újra elrendezed a modulokat, s mehet minden tovább, mint eddig. :) 5 perces meló, ha megvan milyen sablont akarsz a mostani helyére tenni.