Futás szárnyas oroszlánnal

Integető szárnyas oroszlánemberek, elszabaduló lufik és 30C fok – ez maradt meg nekem a leginkább a 7. Generali Dunaparti Futógáláról. Az Újpesti rakparton levő versenyközponthoz való megérkezést némiképp megnehezítette a kék metrót helyettesító buszok kiszámíthatatlan közlekedése.
A távok 2 km, 10 km és 5 km voltak. Az utóbbin a kerekesszékes versenyzők 17:00-kor rajtoltak el, majd pár perccel később indult útjára a nagy tömeg. A rakparton szinte végig bámészkodó turisták, sétáló párok és családok kísérték utunkat, a rendezők és a későbbi/korábbi futók pedig hangos tapssal és kereplővel biztattak, ami személy szerint nekem segitett, az ehhez hasonló szurkolás erőt ad az utolsó métereken is (: Nem voltam nagy formában, így most ez a máskor könnyen teljesíthető táv is kihívást jelentett. A nap sütött, az aszfalt pedig úgy sugározta vissza a meleget, mint egy frissen sütött muffin (: Úgy vágytam egy kis esőre, amit a felhők már egy órája ígértek, de amikor elkezdett cseperegni, a pillanatnyi felfrissülést egy szaunához hasonló légkör követte. De végül mindenki befutott és egy üveg üdítővel és egy csokival lett gazdagabb.
Én mindenképp megyek jövőre is, remélem akkor már a 10 km-es táv nehézségeit küzdhetem le (:

A rajtfotó

Ezt a vendégposztot lencsilány küldte az 5km lefutása során látott-hallott élményeiről, köszönöm.

Megjegyzések