Egyszer együtt fogunk táncolni

Egy különleges ember arcképe, története sokkal többet mond, mint egy hosszas fejtegetés. Megint egy női portré jön. Igazi hősnőé, s így a hősnőkblogok-ra is elküldöm. Bocs fiúk, ebben a blogban azt keresem, honnan lesz bennünk, nőkben erő, fizika és/vagy lelki mozgás és élet, egymást erősítve.
Ő tehát itt Fanny, akitől - tudom, szentimentálisnak hat, de ez van, ilyen vagyok - leckéket szoktam venni a blogjában. Leckéket életörömből, életerőből, bizakodásból, újrakezdésből, mások felé jókedv-sugárzási képességből.
Jó nagy pakkot kapott pedig az élettől, több menetben...Kerekesszékben élni, BKV-val munkába járni és haza, amikor az alacsonypadlós ki tud maradni esőben-hóban éppen úgy, mint ezer fokban nyáron. De nem a kesergés és beszűkülés jól bevált útját választotta, olykor cikket ír a BKV-figyelőre, mert valakinek meg kell írnia, azért, hogy a dolgok jóra forduljanak.
Mert jóra fordulnak, és hinni kell.
Ahogy hisznek és küzdenek a paralimpián a látáscsökkent sízők, akiktől szintén leesett az állam. Honnan bennük az erő, a bizalom - és miken vagyunk mi képesek nyavalyogni??
Mindkét példában az mutatkozik meg nagyon erősen, hogy a fizikai mozgás milyen erős kölcsönhatásban van egy nő önbizalmával, lelkierejével.
Aki le tud írni ilyeneket, mint Fanny - az nagyon-nagyon sokat tud az életről, és megkapta a legnagyobb adományt: az adni tudást.
"Szeretek élni és a saját „szerencsétlen” életemet igenis szeretem. Örülök, hogy ezt húztam ki az élet nagy kalapjából, megtanított értékelni és még számtalan más dologra is"
"15 év után újra felálltam a járógép segítségével!!! Egy negyed órán keresztül élvezhettem azt a „álló szemszöget” amiben már jó ideje nem volt részem! Csodás élmény újra állni!”  
"A Begurulunkon keresztül képletesen megfogni sokak kezét és megmutatni az irányt, lélekben támogatni és bíztatni, hogy képesek vagyunk rá. Minden bennünk rejlik, csak ki kell hozni. Belőlem a barátok hozták ki. Hittek bennem és a mai napig hisznek. Nem kételkednek abban, hogy egyszer együtt fogunk táncolni, legyen az egy asztal tetején vagy a parkett közepén."
A Begurulunk a Facebook-on.

Fanny fényképét pedig Bolla Eszter készítette.

Megjegyzések

Εκάτη üzenete…
Hát látod, sokan nem tudják megbecsülni amijük van, ez a lány meg a nehézségei ellenére is csupa életöröm és vidámság.

Amúgy azért nem gondolom én sem, hogy szerencsétlen lenne, mert bár sajnálom, hogy így alakult az élete (személy szerint megőrülnék, az tuti), azért nem semmi, hogy így viszonyul hozzá. Sokkal inkább szerencsétlen megannyi egészséges ember, aki csak nyafogni tud és semmi sem jó neki. S milyen ciki, hogy ebből meg aztán annyi van, mint égen a csillag! :(
lilakávé üzenete…
Én is ezen tűnődtem. Fantasztikus lelkierő lakik benne. Köszi a kommentet :)
lilakávé üzenete…
Ma láttam a Facebook-on fotót a szalagavatójáról!!!! annyira jó volt látni.
lilakávé üzenete…
Itt is van a Fany szalagavatós posztja a saját blogjában: http://mosolyka.blog.hu